3 sierpnia 2017

Na ostatnio panujące letnie upały najlepiej sprawdzi się prosty i świeży look. W takie dni zwykle stawiam na basic’owe T-shirt’y, które doskonale sprawdzą się doskonale niemalże w każdej letniej stylizacji. Tym razem postawiłem na czarną koszulkę bez rękawów o bardzo prostym kroju, jednak doskonale sprawdziłaby się także w kolorze białym. Do zwykłego T’shirt’u dobrałem jasne jeansy przed kostkę z przetarciami na kolonach. Jednak ich szczególną cechą charakterystyczną jest piękna czerwona róża wyszyta na prawej nogawce. Aby zrównoważyć kolorystycznie całą stylizację dobrałem do niej czerwone obuwie, czarny worek oraz czarno-granatową bandamkę.

 top: ZARA
spodnie: ZARA
worek: paprocki&brzozowski
buty: H&M
















12 komentarzy:

  1. Spodnie mega! Kocham motyw kwiatów na jeansie :)

    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, a niestety bardzo ciężko dostać. ;)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia, a te spodnie w róże ekstra :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia. Zostaje mna dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej podoba się worek 😍
    Poza tym ciekawy look

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja! najbardziej podobają mi się spodnie- uwielbiam kwieciste akcenty na jeansie :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń