11 lipca 2016


 Nareszcie wakacje! Rozpoczęły się super - Gdynia, Open’er Festival, słońce, plaża i oczywiście przyjaciele. Gdynia (polskie Miami ;)) jest zdecydowanie moim ulubionym kurortem. Przepiękny bulwar nad brzegiem morza robi na mnie oszałamiające wrażenie za każdym razem kiedy po nim spaceruję. Open’er to mój pierwszy muzyczny festiwal, ale wciągnęła mnie jego atmosfera, ilość muzyki, wydarzenia, imprezy towarzyszące (oraz budki z jedzeniem) - więc na pewno nie był ostatni. Największym zaskoczeniem był dla mnie Wiz Kalifa, który o wiele bardziej spodobał mi się niż perfomance Pharrell’a Williams’a. Ciekawy jestem Waszych wrażeń po Open’erze. Jak możecie przypuszczać, nie było to dla mnie tylko wydarzenie muzyczne, ale i modowe. Przygotowałem trzy stylizacje, które chciałbym Wam zaprezentować. Bazą pierwszej z nich są jasno różowe bawełniane szorty, na punkcie których oszalałem. Dobrałem do nich również bawełnianą, oversize’ową, melażową bluzę z krótkim rękawem oraz przedłużony burgundowy T-shirt.  Aby utrzymać delikatną stylizacje i  kolorystykę wybrałem białe sportowe buty. A Wy jak zaczęliście wakacje? 
Ps. Humor popsuł mi jedynie pijany kierowca, który wjechał w samochód przyjaciółki na parkingu, na szczęście nikomu nic się nie stało.



bluza: Pull&Bear
T-shirt: Pull&Bear
szorty: H&M
okulary: Ray-Ban
zegarek: VersusVersace
buty: Nike



















7 komentarzy:

  1. Super stylizacja. A tak w ogóle to opener był mega. Na pewno pojadę za rok.
    Zapraszam na swój blog kulinarny   https://www.facebook.com/Jaglusia-1607260202937464/

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku na Openerze byłam tylko jeden dzień (smutki), ale nadal warto :)
    btw. świetny t-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale po co te okulary!?
    Masz śliczne oczy! *-*
    https://missawi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne zdjęcia :) zarówno w tym poście jak i w poprzednich :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    + Obserwuję
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam nasze polskie morze! :) A zdjęcia świetne, jak i cała stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Bardzo nam się podoba taka kompozycja kolorów ;) Uwielbiamy twoje posty! Są takie dopracowane i w ogóle ;) REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! fashionfreedom24.blogspot.com Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń