21 grudnia 2014


Dzisiaj czas na typowo wczesnozimową stylizacje, śnieg co prawda jeszcze nie spadł (i bardzo dobrze to toleruję go tylko na Święta i na nartach), ale ujemne temperatury dają się ostro we znaki. W tym okresie najczęściej rezygnujemy z żywych kolorów, na rzecz tych bardziej stonowanych. Tym razem do klasycznego brązowego golfu, bardzo modnego w tym sezonie, dobrałem pikowaną kurtkę, również w tym kolorze oraz dżinsową kamizelkę. Pikowanie pojawiło się również na dżinsowych spodniach. Zestaw idealnie dopełnia szal, który łączy wszytko w całość. Zestaw ten może być zarówno elegancki jak i mniej oficjalny, wszystko zależy od tego jakie buty wybierzemy. Ja postawiłem na czarne botki o dość nietypowej długości, ale także doskonale spisałby się, najlepiej białe sneakersy. Zdjęcia powstały na Starym Mieście w Warszawie. Według mnie to miejsce perfekcyjnie współgra z tym outfitem.















5 komentarzy:

  1. świetne stylizację ;)
    Zapraszam malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca stylizacja. Bardzo mi się podoba. :) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałem sporą część Twojego bloga, nie ukrywam że zainteresował mnie i te pewne wyczucie stylu u Ciebie. Natomiast ta stylizacja mi się najbardziej podoba, głównie połączenie kolorów idealnie pasujące do pory roku, ale i do siebie. Bardzo fajna kurtka. Jedyne co mnie razi w oczy to ta kamizelka, wg mnie gryzie się ze spodniami i brązem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    http://simplemenstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń